Thread: Dear Ebus....
View Single Post
Old 12-12-2006, 01:53 PM  
stickyfingerz
Doin fine

stickyfingerz's Avatar

Industry Role:
Quote:
Hello group,

I'm on the 7th year connected to the IT world working with both service, sales and development as a working field.

Until recently I've been attached to a company but have chosen to become self employed since I have need for more flexibility, so that I can develop my new project: remote monitoring/alarm.

This project needs an investor (Roughly 250,000 kroner / Approx: $40,000, budget will be shown to interested.) it is expected to have a profit for the investor at around 240,000 kroner per year.

I've spoken with the bank, but they can't help me because of my tax debt

Alternatively I can wait another year and save the money I'm making from IT services, but the problem is that the market is EXTREMELY open for monitoring right now.

Is this something of interest to you or to somebody you know you can contact me by mail [email protected] or [email protected]

Kindest regards,

Kristoffer Wolfgang Hansen
icam.dk

Quote:
Hej gruppe.
Jeg er på 7 år tilknyttet IT verdenen med både Service, salg og
udvikling som arbejdsområde.

Indtil for kort tid siden har jeg været tilknyttet et firma, men har
valgt at blive selvstændig, da jeg har brug for en mere fleksibel
arbejdsdag for at udvikle mit kommende Project; remote monitering /alarm

Dette projekt mangler en investor (ca. 250.000,- Budget fremvises til interesserede) og det forventes at have en indtægt til investoren på ca. 240.000 om året.

Jeg har talt med banken, men der kan ikke hjælpe mig pga. skattegæld.

Alternativet er at vente i et år til, og så bare spare de penge sammen jeg tjener på IT-service - men problemet er bare at markedet er EKSTREMT modent for overvågning lige nu.

Er det noget der er interessant for jer, eller ved i hvor jeg skal henvende mig, så kontakt mig på e-mail
[email protected] eller [email protected]

Mvh.
Kristoffer Wolfgang Hansen
icam.dk
http://www.startfirma.dk/spm/750
stickyfingerz is offline   Share thread on Digg Share thread on Twitter Share thread on Reddit Share thread on Facebook Reply With Quote