View Single Post
Old 05-28-2010, 08:40 PM  
harvey
Confirmed User

harvey's Avatar

Industry Role:
Quote:
Originally Posted by mrfrisky View Post
Beetje? Beetje boel!
Ze hebben me al beschuldigd van het posten van naakt en cp pics op gfy, ik steel zogenaamd videos (we hebben over de laatste 2 maanden meer dan 1500 videos gekocht maar dat word er even niet bijgezegd omdat), en het gaat maar door.. En schijnbaar mag het allemaal hier op gfy. Ik vind het nogal beschuldigingen. En helemaal lachen als je dan mensen het vingertje naar mij ziet wijzen omdat ik zogenaamd gestolen videos van Diesel op oneclicktube.com heb, terwijl die mensen ze ZELF uploaden met sponsor accounts.

Gelukkig zijn de meeste mensen in dit threadje zielige sukkels die me normaal bedelen om geld, zoals MDCQ (naam nu gewijzigd) en Mutt. Of mensen als choker, die niks anders doen dan handelen met illegale sites.

Anyways, wie gaat er allemaal naar Amsterdan? En wat was er nou in utrecht te doen?
Mutt is a broke webmaster who asked you for money? Now things are getting interesting, a real twist of events