From Michael's Facebook:
A post by Michael's wife:
Quote:
Kære elskede skat.
Da vi kom ud på hospitalet sagde jeg til dig at jeg havde bragt uheld med mig og jeg viste dig min hånd. Jeg havde ikke fået min vielsesring på
(Du ved at vores ringe betyder meget i sådanne situationer) men jeg var ikke klar over at det skulle gå så galt. Undskyld undskyld skat
Da jeg kom hjem (hvor du plejer at vente på mig) så gik jeg direkte hen for at tage min ring på, men den lå ikke på sin faste plads. Du ved at den kun ligger ét fast sted hvis jeg ikke har den på, men det gjorde den ikke. Jeg er så ked af det....Kære skat, hjælp mig med at finde den.
Havde jeg vidst at du skulle forlade mig, så havde jeg ikke tvunget dig på hospitalet...så havde jeg lagt dig i vores seng og puttet mig ind til dig
Men skat, jeg havde ingen idé om hvor galt det stod til. Jeg kunne ikke lægge mig i vores seng i går aftes....jeg kunne bare ikke Men jeg var så udmattet af at græde at jeg dog fik nogle timer på sofaen. Jeg er vågnet op grædende igen og har en forbandet hovedpine. Og jeg tænker på om jeg skal komme ud og besøge dig idag Jeg ved godt at det ikke sker, men jeg håber sådan at du vågner op og kommer hjem igen.
Det gør bare så ondt og alligevel kan jeg ikke forstå det...eller vil bare ikke forstå det. Elskede skat...jeg vil bare have dig hjem igen
Du er mit liv. Jeg elsker dig bare så meget
Kys og kram.
|
Quote:
Dear Beloved Treasure,
When we got to the hospital I told you that I had brought bad luck with me and I showed you my hand. I had not had my wedding ring on (You know that our little means a lot in such situations ) but I did not realize that it had gone so wrong .
When I got home (where you usually wait for me ) so I went straight over to take my call , but it was not in its usual place . You know that it is only one fixed point if I do not have it , but it did not . I'm so sorry .... Dear darling, help me find it.
Had I known that you had to leave me, so I had not forced you to the hospital ... so I had to put you in our bed and tuck me in to you
But honey, I had no idea how bad it was . I could not put me in our bed last night .... I just could not But I was so exhausted from crying that though, I got a few hours on the couch. I have woken up crying again and have a damn headache. And I'm wondering if I should come out and visit you today , I know that does not happen , but I hope so that you wake up and come back home.
It's just so evil and yet I can not understand it ... or just do not understand it. Loved you baby ... I just want you home again
You are my life. I just love you so much
Hugs and kisses .
|
I learned earlier today, that a friend of mine who I play tennis with, died from a heart attack yesterday - he appeared in very good shape, so it was a total shock...
RIP Michael Ancher...my condolences to your loved ones.
ADG