![]() |
Sprechen sie deutsch ?
Hi I am new here and a german webmaster with websites in german and english, mostly i am on german adult boards.
Are there german webmaster on this board ? I would like to make a special section about germany and europe traffic, link exchnage, affilaite programs etc, is it allowed to post theads in german language |
There's a few Germans but not many, do you have some contact info?
|
Nein :Oh crap
|
nur ein bischen.
|
Wie gehts!
Message me to discuss JuicyAds, the #1 Adult advertising network :) |
Nicht :pimp
|
Hallo drtube666,
Willkommen! Ob man hier auf Deutsch posten kann... keine Ahnung. Vermutlich schon. Frag am besten mal Eric, den Admin von GFY. Seine Email findest Du am Ende von jeder Webseite unter "Contact Admin". Liebe Grüsse, Andreas |
Welcome to the gfy board. Here are some webmasters that speak german.
|
Quote:
|
Hi,
soweit ich weis, sind hier nicht viele deutsche User aktiv. Wenn du nen Review oder so fuer deinr Seiten brauchst, meld dich bei mir. Gruß, Ava |
Ich spreche Deutsch, aber weil ich Judisch bin, habe ich keine anung
Berichtigung: der Vergangenheit ist die Vergangenheit.......... Sie sind herzlich eingeladen! |
uggghhh..
bitte behalte dein deutsch auf die deutsche boards.. gewön dich hier english zu schreiben so wie jeder andere das macht.. |
Ich spreche nua eine bischon deutsch.
|
Sorry, I don't speak German but please consider the German version of our cam site — |
|
i dont think we need a german section and posting is only in english (or what some people consider english)
|
Sprechen sie deutsch ?
No Enjoy sie poo... |
All times are GMT -7. The time now is 03:10 AM. |