![]() |
rabobank dutchies, weird issue
ik heb een check van $110 teruggekregen met een papier met 'te laag voor incasso' erop. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, die medewerkers zeggen dat de kosten dan te hoog zijn maar dit is natuurlijk onzin, ?12,50 is nog niet equivalent met $110 :winkwink:
|
Rabobank is cooperatief. Probeer het via een ander filiaal..:)
|
Zoiets mafs heb ik nog nooit gehoord.
|
nee idd erg vaag allemaal
Quote:
|
laat je uitbetalen via epassporte of neem een bankrekening in amerika en wacht totdat er genoeg opstaat om over te maken naar je euro rekening hier
|
zullen zij nog cash je cheque van de verkoop van je nickname?
|
probeer fortis :)
|
nederlandse banken & checks gaan niet samen. Amen.
|
ij aam pretendig to riite in dutchen
|
Tiefis rabobank lol
heb een check van 250 dollar opgestuurd en krijg hetzelfde terug, heb im naderhand voor de lol nog eens gestuurd, geaccepteerd. gelukkig woon ik daar niet meer, wordt met de dag gekker. |
ach tis hier in spanje nog een stuk erger, hier sturen ze check in, die komen dan onbetaald retour en ik mag tussen de 30 en 40 euro neerleggen er voor. Ook doen ze een stempel van "deutsche bank" er op dus checks kunnen dan niet meeer ingestuurd worden :S
|
Rabobank is echt een gigantische kut bank, ik ben daar nog weggeschopt omdat ze niet geassocieerd wouden worden met erotiek.
|
Ik dacht dat de rabobank kankerluiers waren LOL...
Baalen daar. en wtf boneless jij nederlands lol? dacht altijd dat je iemand van de us was lol. Anyway nice to meet you. Quote:
|
hm denk dat het tijd wordt om een andere bank te zoeken.... ik heb trouwens ergens gelezen dat een andere NL bank voor meerdere checks tegelijk maar 1x de check kosten in rekening brengt (rabo is per check 12,50, maakt niet uit hoeveel je tegelijk inlevert)... stond alleen niet bij welke bank dit is, iemand meer info hierover?
|
Tis altijd maar gezeik met buitenlandse checks en Rabobank
|
Sinds ik bij ABN AMRO weg ben en naar POSTBANK ben gegaan is alles prima in orde.
Knok on wood... |
weird..
ING works perfect for allthough i don't like to receive checks.. the banks fee is way to high. |
Godsmack. Waarom ben je zelf weg bij de ABN Amro?
ABN Amro bood me ALLES AAN. (direct na 3-4 maanden) Postbank NADA!!! Omdat ik voor me eigen werkte en moest maar 4+ jaar papieren op tafel gooien. Postbank moet je alles per post opsturen. ABN heeft kantoren. |
Quote:
|
Ik heb zelfs eens chequejes van 70 USD ingeleverd. Ze vroegen alleen maar of ik het niet zonde vond van de verwerkingskosten en of ik het niet beter in 1 check had kunnen laten sturen. Maar buiten dat accepteerden ze het gewoon hoor. Maargoed, ik lever ze dan ook gewoon bij de balie in.
Verder zijn het nogal honden wat betreft inleveren bij andere filialen. Als je je account bij filiaal A hebt dan kun je bij filiaal B dus niets doen omdat je daar je account niet hebt. |
ING geen probleem, ga gewoon naar het filiaal in Hilversum, kwak ze op de balie en de balie mevrouw regeld het dan allemaal, geen probleem
|
Ik heb ze ook weleens terug gehad - meestal gebeurde dat bij mij als ik bijv een US$ cheque uit de UK wilde inleveren. Ze vertelde me dat de kosten hoger zijn als het een cheque is in een andere valuta dan het land waar ie uit verstuurd wordt.
Voor de rest heb ik denk ik al letterlijk meer dan 10.000 cheques ingeleverd bij de Rabobank - echt nooit problemen gehad. Ik stuur ze nu op naar de USA (via de Rabobank) en dan betaal ik maar 3-4$ per cheque. |
41 euro per check, EEH!!!
Mijn god wat ben ik blij dat ik weg ben uit nederland. Ja dat kan ik begrijpen, dan is postbank nog goed. aBN is wel snel met het cashen van cheques, tenmiste 4-5 jaar geleden. |
Ahhhhhh EUROPEANS!!@!@!@
|
Quote:
En die ?41 slaat nergens op, dat klopt niet. Dus.... |
ik lever ze trouwens ook altijd bij de balie in, hun sturen hem dan op naar verwerkingskantoor
en omdat de thread gebumpt is ff de afloop, ik heb hem weer ingeleverd en nu staat het gewoon op de rekening... |
Quote:
Jarenlang was het 12 euro nogwat, en opeens begonnen ze me 41 per stuk te rekenen..keer op keer op gesprek geweest, 2 keer refund gekeregen.. tot ze ineens weer moeilijk begonnen te doen..toen maar vertrokken naar een andere bank.. |
All times are GMT -7. The time now is 03:23 PM. |